بیماری زونا واگیر است Secrets

Wiki Article

و چون مجدد عود کرده باید معاینه شین و به متخصص عفونی مراجعه کنید

بوتاکس معده چیست؟ چه اثراتی روی لاغری دارد؟ (تایید شده توسط پزشک)

داده‌های گزارش شرح می‌دهند که اگر آتش‌بس برقرار نشود و کمک‌های امدادی به نوار غزه سرازیر نشود، قحطی چگونه ممکن است در هشت هفته آینده رخ دهد.

اولین نشانه‌های زونا، پیدایش لکه‌های قرمز روی پوست است که به تدریج تبدیل به دانه‌های قرمز رنگ می‌شوند. ظاهر این دانه‌های قرمزرنگ مشابه با لکه و زخم‌های آبله‌مرغان است.

● خیر، واکسن شینگریکس نمی‌تواند باعث زونا شود. با توجه به اقدام ایمن سازی، واکسن شینگریکس تنها حاوی مقدار کمی از ویروس هرپس زوستر است و حاوی ویروس زنده نیست.

غذا‌های سبز مانند: بروکلی، کلم بروکسل، اسفناج، کلم برگ، و سایر سبزیجات دارای برگ سبز

از عوارض زونا در بزرگسالان می‌توان به ضایعات پوستی بیشتر و عفونت‌های میکروبی که بر اثر تاول‌های باز به وجود می‌آیند، اشاره کرد.

علاوه بر موارد گفته شده، گاهی اوقات زونا باعث ایجاد درد شدیدی در فرد می‌شود. از این رو پزشک برای کاهش علائم بیماری، دارو‌های زیر را تجویز می‌کند:

فشار روحي به خودي خود نمي‌تواند عامل بروز بيماري زونا باشد، زيرا زونا يک بيماري ويروسي است که ويروس آن از قبل به صورت غيرفعال در بدن وجود دارد. اما استرس مي‌تواند باعث تضعيف سيستم ايمني بدن و کاهش مقاومت آن در برابر تمامي انواع بيماري‌ها شود.

آقای تورک گفت : «تنها چیزی که می‌توانم به آنها بگویم این است که در مورد وضعیت انسانی، یک اجماع بین‌المللی در حال پیداش است و ممکن است قبلا وجود نداشته است، اما اکنون به‌وضوح وجود دارد، از جمله با قطعنامه این هفته شورای امنیت.»

○ شما نمی‌توانید از کسی که زونا دارد زونا بگیرید، اما می‌توانید به آبله مرغان مبتلا شوید.

بیماری زونا چیست و چگونه درمان می‌شود؟ (به‌همراه ویدیو)

در نظر داشته باشید که آرشیو ترانه های علی سورنا همیشه بروز خواهد بیماری زونا در کودکان شد و می‌توانید برای دانلود اهنگ جدید علی سورنا از این صفحه استفاده کنید. اهنگ های قدیمی علی سورنا به طور معمول در اخر صفحه و اهنگ های جدید علی سورنا برای راحتی طرفداران، در ابتدای صفحه قرار می‌گیرند.

بیماری زونا معمولاً بر اساس شرح حال بیمار و سابقه بروز درد در یک سمت از بدن و ایجاد جوش‌ها و تاول‌های موضعی تشخیص داده می‌شود.

Report this wiki page